Thursday, July 1, 2010

Aku Hanya Perlu Dihargai, Bukan Perlukan Penghargaan.

     Huhuhu.... Hati kecil nie selalu terdetik. Mcm mn keadaan dia..?? Aku rindu dia, dia rindu aku kah..?? Adakah apa yg aku berikan cukup..? Apakah ada benda yang salah aku dah buat...? Mcm mana aku dkt hati dia...? Dan banyak lagi. Kata orang, cinta & kasih sayang 2 memerlukan kepercayaan & memerlukan perhubungan dua hala. Baru rasanya akan lebih seronok... Itu dari cakap mulut orang lah.. Hehehe... Klu dia baca blog ini 1 hari nnt, aku cuma nak dia tau. Aku mmg sayang dia, kepercayaan aku mmg aku bagi sepenuhnya. Aku cuba bagi yang terbaik dari yang terbaik aku boleh hasilkan. Cuba membaiki apa yg tak baik & terus cuba memahami maksud cinta dalam hati dia serta bagaimana cinta yang sepatutnya. Tapi mungkin sifat cemburu aku yang kuat ini,yang buat dia rasa aku x percayakan dirinya.Tapi, apa yang aku minta dkt dia cuma 1 & harap dia akan mengerti. Aku pon manusia, mempunyai mata, hati & perasaan. Semuanya berkaitan & saling berhubung.. Sb itulah rasa cemburu itu timbul.
     Aku tak akan pukul & sentak dia dgn macam-macam ugutan. Aku mmg xpandai mengugut dia, sb aku syg dia. Harap dia jugak akan menerima aku. Hargailah aku klu aku msh dihati mu. Tapi, aku cuma akan reda klu dia menolak aku bila org baru itu betul-betul blh menjaganya. Buat masa nie, biarlah aku yg menjaga diri mu itu..Semua 2 dalam proses pemahaman bagi diri aku, memahani dgn lebih dalam dirimu. Aku tak letih dgn diri dia. Aku blom bosan dgn perangai dia.. Wlpon kerjaya kita x sama... Walaupon usia membezakan kita... Walau apa pun... Aku cuma nak kau menghargai diri ku. Bukan penghargaan yang aku mau kan... MISS U so MUCH.....

No comments:

Post a Comment