Friday, July 23, 2010

Double 2 in 1

Bila tgk cerita A-Team, buat aku teringat sambutan birthday housemate aku yg sngt bermakna... Bukan apa, teringan pepatah dlm cerita 2, " No plan B". Jadi, must go on walaupon apa terjadi.... Jalan cerita & plan nyer mudah jerk...  Bwk dia p makan, budget time & suprise... Hehehehe.... Tapi apa pon mmg kita manusia, & bukan mcm dlm movie. Semua nak kena jadi mcm yg kita rancang... Biarlah kita yg merancang saja..Klu ketentuan sampai, kira dah bagus... Klu x sampai, kena usaha jalan lain... 

Malam tadi sepatutnya, aku nak bawak dia ke Restoran Tasik Indah. Tempat kegemaran aku klu p makan, & tempat yg aku suka bwk kawan-kawan aku p makan... Tempat makan 2 mmg best bagi aku... Tapi, rezeki x menyebelahi kami... Datang & sampai, mmg ngam2 dia dh start close... Waaaaaa.... Mula-mula buntu jugak... X tau nak bwk p makan mana, jalan sambil fikir.... Teringatlah 1 tempat makan nie.. Unik & nice... Restoran K3K Benta Kaya dkt ss15 Subang Jaya... Menu dia pon blh tahan, rasa masakan dia pon sedap... Must try bagi siapa-siapa yg try cari suasana yg berbeza & tenang...


 Mesti cuba: 3 in 1 Layer
Peanut, Blueberry & Kaya

Cordon Blue Chicken.. Sedap...
Dalam lapisan ayam tue ada keju. Rasa ayamnya mmg segar
macam baru disembelih... Hehehe...

Mcm biasa, for healty life & body, Arejik order Apple Juice..
Mmg KawWww.... Makanan santapan malam tue, Nasi Lemak Normal... Hehehehe...
Nasi Lemak Normal...??? Bahan-bahan: Nasi yg berlemak & telah dimasak dgn santan, ikan bilis terpilih yg telah digoreng, telur rebus separuh, sambal merah & jeruk betik..
Jeruk betik....????

Sesi melantak santapan diambang 23 tahun. Jom makan-makan.. Hehehe...


Peringkat pertama dah berjaya. Wlpon kena ada perubahan... Sori yerk Arejik, kena ubah last-last minute... Hehehehe.... Tiba lah masa hantar dia balik ke bilik sewa dia area Pandan Jaya... Dalam pengiraan & kebiasaan perjalanan ke cna... Hehehehe.... Plan lari 6 minit lewat kerana kesesakan di beberapa tempat ( nasib baik 6 minit jerk..). Sampai cna dalam pkl 12.06am.... So, apa lagi.... Stage last.... Suprise.....

Guess..... Guesss.... Guessss...... Hehehehehe.... Klr lah Kek yg bertemakan kemerah-merahan... Warna utama dalam kehidupan dia sepanjang aku knl dgn dia ( Thanks Cik Miza atas kek yg disediakan... Sapa2 nak order aku blh bagi link dkt blog dia... Kek dia mmg menarik....). selepas aku serahkan apa yg patut diserahkan... Aku rasa puas hati... X lagi macam tahun lepas... Hehehehe.... Tapi sambutan nie, jadi 2 in 1 (Belated 22nd & Birthday 23rd disambut sekali & lagi satu yg 2 in 1, dia sj yg tahu... Hahahaha..).... Hehehehe... Sori lagi sekali yerk Arejik... Apa pon, happy birthday. Semoga, apa yg apa yg dulu akan digunakan jadi teladan & sempadan untk yg sekarang & akan datang... Semoga bertambah murah rezeki lagi happy-happy selalu. Semoga diberi kesihatan & kekuatan selalu...


Happy Birthday 23rd... Wish u all the best..


1 comment:

  1. din nnt ko buat gak suprise btday untuk aku ya.. ahhahah

    ReplyDelete