Wednesday, July 21, 2010

Hehehehehe...... Hari nie dalam langkah terakhir....


Walaupon plan agak lari, ada jugak janji yg x dapat ditepati... Tapi aku mmg manusia biasa, cuma terus berusaha memenuhi apa yg aku rasa patut walaupon ada yg mempersoalankan patut atau tidak... Tapi Itu semua aku tolak ketepi saja.. Sebabnya, senang jerk. Aku perlu & aku ada pendirian aku sendiri. Macam mana nak buat sambutan atas kawan-kawan atau pon orang yang aku sayang.. Huhuhu.... Banyak rancangan yang aku kena ubah, macam blog aku nie... Ada beberapa benda yang aku patut buat tapi x kesampaian ( Jerul, simpan rahsia yerk. Hehehehehe.....). Kek aku pon kena ubah last-last minute, sb krisis masa org yang nak buat 2. Jadi kena interaksi dgn penempa kek baru dari jauh jerk dalam masa yg singkat... Huhuhu.... Tapi yg penting, tema kek x lari... Just lakaran nie simpan untuk tahun depan jerk yerk. Hehehehe.... Apa pon, hope malam nie akan gempak.... Kek on the way datang... Thanks Cik Miza, atas usaha Cik Miza... Bagi org yang nak disambut kelahiran dia malam nie, sedia untuk kejutan... Hahahahaha....

4 comments:

  1. hihihi.. aku simpan bah.. jgn risau..=).. semoga semua plan kau menjadi ye din.. aku sokong dr belakang..

    ReplyDelete
  2. Hehehehe.... Agak2 aku perlukan backup jerk aku pandang belakang yerk... hehehe...

    ReplyDelete
  3. hahaha mmg tekejut ler (aik, besday saye ke ??? ) hehehe (^_^)V

    ReplyDelete
  4. din.. hahahah.. ah, ko pnang belakang, aa la aku tuh.. haha

    ReplyDelete