Thursday, July 1, 2010

Aku Juara Lagi....???

Hehehehe... Kali nie bukan "Hammer Game". Sempena persaraan awal rakan sejawatan aku, Ahmad Saufi Bin Yusop buat kali ke-2 ( sebelum nie dah berhenti sekali tapi masuk kerja balik atas sebab-sebab tertentu... Hehehe...). Majikan aku buat sedikit majlis perpisahan untuk meraikan & sebagai tanda penghargaan atas jasa serta usaha dia atas syarikat. Tapi bukan majlis makan-makan yg dia buat. Majlis keramaian yang dia buat ialah "Tournament Bowling" antara staff... Hehehehe.... Sebenarnya, majikan aku nie ada niat yang tersembunyi (Dia mmg suka main bowling & macam biasa niat dia nak kalah kan aku.. Hehehehe....). Sukanya aku klu p main bowling.. Tapi atas alasan-alasan yang tertentu, x ramai staff yang follow. Ada yang follow pon blh last-last minit tukar game lain. P main dkt sebelah lane bowling 2 (Klu dia terbaca, maaf lah yerk.. Hehehe...).

So, sepatutnya 8 orang yang main. Tinggal 7 orang saja & sebab dah bayar untk 8 orang. Jadi, kita orang bedal saja lah... Huhuhuhu.... Team aku terdiri daripada: Aku, Khalidah( Megi Kembang/Permaisuri Roti), Saufi ( Abg Megi Kembang) & Rahimi Kechik. Team lawan terdiri daripada: Mr.David Lee(Majikan Kita Org), Mrs.Vivian Saw( Majikan Ke-2), Syamil(Orang Yg Tarik Diri Last2 Minit), Izuandy Ahmad(Raja Makan/Raja Roti). Hehehehe.... 1st game kita orang mendahului & menamatkan game dgn kelebihan mata 50.. Tapi Bos kita org dapat point paling tinggi antara semua dgn 149 mata di ikuti aku, 145 mata...

Second game dimulakan group lawan aku dgn harapan menggunung nak collect lbh 50 mata atas kekalahan sebelumnya.. Hehehehe.... Tapi harapan trs tinggal harapan, group aku mmg cemerlang.. Kali nie kita orng tinggal kan dia org lbh dari 50 mata lagi.. Dan yang seronok, point tertinggi aku kena kongsi dgn Bos aku, sb 2nd game aku sama dgn poin 1st game dia.. Tapi keseluruhan game, team aku mmg best & cemerlang walaupon kehadiran org baru ( Khalidah). Aku pulak dapat markah keseluruhan paling tinggi dgn purata 147, ke-2 Bos aku dgn 132 mata & yang ke-3 Rahimi Kechik dgn mata keseluruhan 128 mata.

Terima kasih diucapkan pada Majikan kami atas majilis ini. Tahniah pada aku sb aku menang lagi & tahniah pada Rahimi Kechik sb naik carta secara mendadak tempat ke-3 ( x sia-sia aku ajar ko main walaupon aku x bertauliah.. Hehehehe...). Dan x dilupa pada Ahmad Saufi, semoga terus succes & jangan ulang lagi macam dulu. Dan pada yang lain, thanks sebab menjayakan majilis ini...

Peringatan pada Ejam sama Jerul.. Sedia kau berdua.. Hehehehe... Sebelum nie, kira aku bg muka jerk.. Banyak kan berlatih, sebab lepas nie akan lebih hebat tentangan nya. Tak ada belas kasihan K. Hehe.. Aku juara lagi... Yeeepiiii...................

2 comments:

  1. amboi..siap bagi peringatan lagi ko ni.. ahahah.. ala, aku x takut la..hahah (cehhh, poyo nye)..
    wek..xda belas kasihan ya..pandai ko ya..ahahh

    ReplyDelete
  2. dean ni truk la...de ke pnggil megi kembag...
    cover la sket,,malu tuee....hisy,,,

    ReplyDelete