Sunday, July 11, 2010

Syukur..... Keturunan Ayahku Semakin Besar...

Hari nie, aku dapat anak buah yang ke berapa aku pon dh x pasti.... Hehehehehe..... Tahniah diucapkan pada kakak ku Siti Nuraini Bt Md Salleh & Zainuddin atas cahaya mata perempuan yg ke-3 hari nie... Hehehehe.... Nak perempuan lagi.... Dan mungkin tahun nie jugak aku akan menerima lagi dua anak buah dari Mohlis & Yana sekeluarga dan Siti Zalifah & Md Yazid sekeluarga... Hehehehe.... bertambah kopak lah poket aku setiap kali  Hari Raya tiba. Huhuhuhu.... Tp mmg best bnyk budak2 kecil, sb selalunya dia org paling senang dengan aku ( kalau ikutkan aku mmg x suka dengar budak nangis, tapi senang & tenang dengan budak-budak bilah dah jaga mereka) & family abg-abg serta kakak-kakak aku mst mintak tlng jagakan anak dia... Hahahaha... Tapi waktu aku lapang lah dulu....

Hehehehe.... Yang x best nya ialah, adik beradik atas aku semua nya dah ada family sendiri... So dengan secara rasminya tgl aku & dua beradik bawah aku yg msh solo... Aku dah kena push oleh Ibunda & Kakak aku pasal pasangan hidup... Dialog biasa yg akan aku selalu dengar ialah " Klu dah ada yg sesuai 2, bawak balik jerlah tunjukkan dekat emak". Kakak aku plk, " mana bakal org rumah nya, knp xda bwk & tunjuk dekat emak & bapak". Dialog ayahda aku plk, " Cari biarlah yg elok agamanya & budi perkertinya". Hehehehe......... Ayahda aku yg x bnyk cakap pasal cari jodoh pon dah keluarkan kata-kata secara tersirat... 

Hehehehe.... Wahai Mak , Ayah & adik beradik yg aku sayang... Pasal jodoh, anak muini belum sedia... Masih banyk lagi tanggungjawab yg belum diselesaikan lagi... Banyk lagi usaha untk memenuhkan cita-cita diri & org-org tertentu... Klu ada rezeki mungkin bila umor anak mu ini genap 27 tahun nnt... Hehehehe..... Jadi, mintak sabar semua...

3 comments:

  1. umor ko 27 thun?? hihih.. betol ka ni???? btw, jgn lupa jmput aku ya frennnn...

    ReplyDelete
  2. Hehehe.... Wahai Jerul ku.... Biar takdir yg menentukan & masa yg merubah keadaan...

    ReplyDelete
  3. hihihih.. aku pham bha din ku.. hahah

    ReplyDelete