Friday, July 2, 2010

Dua Malam Aku tdo Lewat..

Gara-gara bilik aku dag jadi angker seperti cerita yang sebelum nie. Dah dua malam aku tdo lewat, dah lah esk nya aku bgn awal pg.. Hehehe.... Semua nie pon gara-gara terdengar petua dari kawan-kawan yg tak tentu sahih lagi... Ada yang cerita makhluk 2 xkacau org waktu plk 5 pagi keatas & ada jgk yg cakap ikan ( tapi ikan sepat yg aku dgr, aku pulak bela ikan laga. Abu plk percaya ikan laga blh guna jugak. Huhuhu...) blh tlng jauhkan makhluk 2 dari kita klu bela dalam rumah.

Malam nie aku x dpt tdo lg.. Bertemankan Astro dgn channel AFC 703 & laptop kesayangan ku. Aku layan jerk apa yg boleh smpi terpejam x sedarkan diri mcm malam yg sebelumnya.. Last2 tdo dkt ruang tamu jerk.. Aku x blh tdo bkn sb e2 jerk. Tapi jauh terpikir lepas 10hb Julai nnt. Dok rumah sorg dah... Eeerrrrrr.... Jerul, kau pon 1. Yg ko p msj aku & cakap benda 2 jengah dkt tingkap buat apa. Dah takut aku nak tgk tingkap malam2 gini... Waaaaaaaaa........

1 comment:

  1. hahahahha... so tiap tiap malam ko kena ati2 deh...keerana tiap2 malam dia akan tengok tingkap ko tuh...hahahah..
    laa, ko ni,, jgn marah aku bha.. senyum =)

    ReplyDelete