Thursday, June 24, 2010

11 January-Gigi

Aku suka lagu 11 January yang Gigi nyanyikan... Knp...??? Jap lagi kita sambung k... Hehehe... Tgu...

11 Januari

Sebelas Januari bertemu,
Mwnjalani kisah cinta ini,
Naluri berkata,
Engkaulah, milik ku,

Bahagia selalu dimiliki,
Bertahun menjalani bersama mu,
Kunyatakan bahawa,
Engkaulah, jiwa ku,

# **
Akulah penjaga mu,
Akulah pelindung mu,
Akulah pendamping mu,
Di setiap langkah-langkah mu,

Pernah ku menyakiti hati mu,
Pernah kau melupakan janji ini,
Semua karena kita ini, manusia,

#

**
Kau bawa diri ku, ke dalam hidup mu,
Kau basuh diri ku, dengan rasa sayang,
Senyum mu juga sedih mu, adalah hidup ku,
Kau sentuh cinta ku,
dengan lembut....
Dengan sejuta warna..

Hoo... Hooo...

**

Hehehe.... Best Gigi nyanyi lagu nie... 11 Januari ada dua perkara yang membentuk diri ku...
1st-tarikh kelahiran ku & Dato Siti Nurhaliza
2nd-tarikh aku declare & terima hadiah yg masih aku cuba jaga yg sebaik2 nya smpi ke hari ini..

Hehehehe.... Hari yg sangat bermakana...

5 comments:

  1. ni ke tarikh ko declare?? hihihih.

    ReplyDelete
  2. Huhuhu.... Hari penuh bermakna.... Aku terkaku & terkelu... Xdpt tdo malam 2.... Hahaha....

    ReplyDelete
  3. Hahaha..... Aku pn x tau kenapa bnyk sngt lagu melayu yg aku suka... Macam kena plk dgn jiwa aku.... Keh... Keh... Kehhh....

    ReplyDelete
  4. jiwang kowt...
    ank muda skrg lyn lagu rock...^^

    ReplyDelete