Wednesday, June 23, 2010

Hammer Game

 
Pernah dengar "Hammer Streanght Test Game". Huhuhu... Game nie selalu blh dapat dekat karnival-karnival mcm Circus Fair. Tapi banyak dkt luar negara lor.. Malaysia punya cuma Fun Fair jerk... Hehehe... Hari nie aku merasa main game 2..

Asalnya, niat 5 org jejaka nie (Aku, Saufi, Kechik, Syamil & Buaya ANZ) nak p melalak dkt K-Box. Ingat blh lah layan dalam 10 ke 15 lagu sebelum balik.. Nak Hilangkan stress lah konon. Tapi hampa, sebab malam nie K-Box 2 nak tutup awal plk... Huhuhu... Buntu gila kita orang sb xtau nak buat apa... Sembang sambil mengumpat yang bukan-bukan tentang K-Box situ. Kita org ternampak plk benda alah tu. Hehehe... Apa lagi, HSTG 2 lah... Mula-mula ada yg x mau main...( Huhuhu.... Sape lah yg xmau main 2 yerk).. Atas desakan & ugutan, semua setuju main... Hehehe.... Game nie main senang jerk.. 1st kena p dapatkan token, 2nd kita masukkan token dkt tempat sepatutnya. Then, mesin 2 akan bg kita dua kali peluang untuk bantai dia guna penukul yang dah disediakan.... Hehehehehe..... Sorang pegang dua token...

Masing-masing tgu turn nak tunjukkan sape paling power antara 5 org 2... Token pertama Syamil paling tinggi dgn point 795 level 12 & aku ke-2 dgn point 785 level 11 ( waktu 2 aku guna sebelah tangan jerk), yang lain2 tue x pyh lah yerk... Hehehe... Sori kawan-kawan.. Last token jadi penentu semua.. Huhuhu...
Mula dgn Syamil yg dpt 1st antar kita org semua di ikuti aku & yang lain-lain... Jeng.. Jengg... Jennggggg... Aku pecah kan rekod mesin 2 dgn point 825 level 19.. Huhhuhuhu.... Best giler... Teruja campur terharu (biasa lah, baru 1st time main)..

Award Paling Kuat Tibai.
Tahniah kepada aku atas kejayaan tibai mesin tue paling kuat..

Walaupon sekejap jerk main benda alah 2... Tapi mmg best, rasa kecewa x dpt p karaoke terubat dgn belasah mesin 2. Hehehe... Elok jugak benda 2 ada.. jadi pada sapa2 yg stress, blh datang ke Pusat Permainan Alam Sentral, Level 3. Staff-staff ITGS amat-amat digalakkan... Hehehe... Macam 2 lah cerita penutup hari aku sebelum aku terus balik ke rumah... Hehehe.... Mula dgn hari yang ceria, habis kan hari dgn hati yang gembira...  Kira mcm 2 lah.... So hari nie sangat bermakna & akan diingati.. Hehehe.... Thanks pada Saufi, Syamil, Kechik & Buaya ANZ.. Nnt ada peluang kita lawan lagi k... 
                                                                                                                                                 ('.~)

4 comments:

  1. Best... Btl2 best, ko blh hilangkan rasa geram dkt org yg ko benci... Mst kalah kan aku deh... Hehehe....

    ReplyDelete
  2. Hehehe.... blh jerk... Nnt kita main.. Ingat org yang kau benci, kau pkl mesin 2 kuat2... Hahaha...

    ReplyDelete