Tuesday, June 22, 2010

Your Messages Is My Heart

Malam nie jadi malam yang masih sunyi lagi... Walaupon org ramai sebuk dgn World Cup... Aku Cuma sibuk dgn diri sendiri.. Berdepan dgn laptop & jari x hbs2 taip e2 ini. Aku rindu dkt dia, aku x dpt lelapkan mata.. Mugkin klu aku terima msj dari dia, mungkin jugak dah terlelap dari td... Semua msj dia umpama hati aku.
Tanpa msj dia, umpama ada yg tak lengkap dalam diri... Aku xtau nak crt dgn dia mcm mn.. Aku cuma mampu menunggu.. Aku xnk ganggu ruang untk dia, sb aku xmau dia rs aku terkongkong.. Harap malam esk berubah dari malam nie..

Hehehe.... Tapi bila aku bc apa yg aku taip td, tergelak bercampur sedih jadi nya... Mcm mn 2... Pelik tp mmg benar.... Sebab nya, pada aku Capricorn dr segi Pandangan Fizikal adalah seorng yg serius & nampak tegas... Huhu.. Tp mmg dah bergelar manusia.. Bila hati dah diletakkan seseorang, serius & tegas mcm mn pon ttp ada Taman Di Hati.. Cuma Sedih nya, mcm mana aku nak smpikan... Aku nampak bodoh & aku rs jd begitu membosan kan dia bila dia depan mata @ pon dlm talian... Huhuhu.... Aku mmg happy klu terima msj dia wlpon hanya perkataan " Nite", " K" atau apa2 lg bila berjauhan... Bermakna & dihargai... Memang sesungguhnya msj dia hati aku... Apa pon, all the best for u & harap sentiasa sihat & happy disana..

2 comments:

  1. wek..ko ni, x hbis2 dengan ko punya capricorn. hahah
    jiwang bah.

    ReplyDelete
  2. Pengenalan... Mst lah crt bnyk ttg Capricorn aku lor... Aku jiwang ker....?? Hehehe...

    ReplyDelete