Tuesday, June 29, 2010

Cerita Di Sunway Lagoon

Arghhh... Aku kena SunBurn.... Hehehehe.... Aku yg dh kulit gelap nie pon blh kena SunBurn.....????? Hehe... Tapi e2 mmg kenyataan... Habis muka aku smpi ke paras leher berubah warna menjadi tambah gelap... Waaaaaaa.... Ramai kawan-kawan tempat kerja & regular customer cakap & tegur... Tapi xpa lor, kulit jerk terbakar & gelap sementara... Yang penting HATI aku happy dapat enjy dgn kawan-kawan aku.... Ajar org berenang ( bagus Arejik, ada kemajuaan dari yg sebelum-sebelum nie)  & p sakat org yg x tau berengang.. Hehehe... Sori Amy, tapi mmg best sakat ko.. Lepas puas main air & membakar kulit muka kita org dari pkl 11.00 pagi smpi pkl 3.00 petang.  Kita org klr dari tempat berendam... Apa lagi, p main "Papan Selaju Air".. P/s: Sebenarnya aku x ingat nama game air 2.. Jadi aku bagi nama sendiri, harap maaf... Hehehe.... Arejik cakap, hari yg kita org p 2 x ramai sngt mcm hari yang dia p dgn adik-adik dia sebeleum nia... Fuhhhh.... Ok lah klu mcm 2. Sb bg aku, hari 2 pon blh dianggap ramai jugak... So kitaotng kena beratuh & tgu Que...

Tapi aku benci Pak Arab & Mak Arab... Dia org mmg suka buat ikt hati dia jerk... Nak potong barisan lah, nak langgar peraturan lah... Langgar guna keretapi Rooler Coster 2 baru tau... Hehehe... Entah lah... Mungkin dh sifat dia org mcm 2... Tapi, korang mmg suka melambat-lamabat kan keadaan & proses.. So, aku x suka korang & aku xnk cerita panjang pasal korang... Heheh.... Cerita pasal Rooler Coster, ada sorg 2 dah bnyk kali & bnyk tempat masih menggeletar bila trn dari game nie.. Sapa...??? Aku xnk bg tau... Sori yerk... Cuba lah teka sndri... tak ramai pon kita org, cuma 6 org ( Aku, Arejik, Abu, Wan Amy, Amy & Israihan).. Tapi mmg enjy dia punya Rooler Coster... Dah lah lock dia x rapat sngt... Memang blh menggugat nyawa bagi yg betul2 lemah jantung... P/s: Lg satu pesanan... Bagi sesiapa yg ada lemah jantung atau wujud simptom2 lemah jantung, sayangi lah nyawa anda.. jgn lah main benda nie...

Cakap pasal lemah jantung, teringat aku pada game "Pirate Revange". Huhuhuhhu...... Game nie mmg...... xtau mcm mn aku nak level kn perasaan takut aku (sebab takut nya rasa, game nie jerk yg aku ingat nama nya dgn betul)... Tapi apa pun, aku dah merasai nya buat kali ke-2... 1st time waktu umor 9 tahun... Join family kakak aku, waktu abg ipar aku nak ambik hati kakak aku... 2nd time, waktu nie... Umo dh msk 24... Hehehe.... lama kan...

Mmg banyk beza Sunway Lagoon sekarang banding waktu dulu... Banyk penambahan & baik pulih yg dah dibuat... Hehehe... Mmg x kecewa rasanya habis kn 1 hari dekat cna.... Hope lepas nie, akan terus maju & bertambah baik pengurusannya serta kemudahan yang diberikan... Apa pon, dkt cnie nak ucap kan terima kasih Angah & kawan baik nya yang telah membenar kan mengunakan nama mereka untuk mendapatkan Discount harga tiket.... Kehh... Kehhh... Kehhhh... Tak lupa jugak pada Arejik yang tlng menjadi perantara kepada Angah & Aku serta Mak Cik Roha yg telah membenar kan Arejik join sama p enjoy sakan... Hehehe... Pada kawan-kawan lain seperti Abu, Wan Amy, Amy & Israihan... Thanks 2 u all sb dah menambah kn kemeriahan cuti aku & menjadikan memori kita berenam untuk selama nya sebagai memori indah..

P/s: Pada pembaca & semua follower, gambar aku blm dapat upload... Sebab gambar-gambar 2 blom sampai ke tangan aku... Aku akan upload secepat yg mungkin untk tatapan rohani semua... Hehehehe...

No comments:

Post a Comment