Wednesday, June 23, 2010

ITGS Di Hati

Hehehe.... Malam nie nak cerita tentang tempat kerja aku sikit @ lebih tepat, tempat periuk nasi aku & org kesayangan aku... IT Gadgest Store @ sigkatannya ITGS. Beralamat:


Lot 3-20, Tingkat 3, Plaza Alam Sentral, Jalan Majlis 10/14, Seksyen 14, Shah Alam, Selangor..


Banyak cerita disebalik kejayaan aku, dan banyak perkara yg aku kena hadapi... Start kerja cna tarikh 01 Januari 2007. Huhuhu... Baru msk tahun baru. Bermula dgn Pembantu Jurujual, hari-hari ku penuh dgn macam-macam dugaan. Cerita paling best masa 11 Januari, hari ke-11 aku patut berkerja & hari ulang tahun kelahiran ku yg ke-22 bersamaan hari Jumaat... Aku terpaksa ambil emergency MC sb kemalangan masa nak pergi kerja... Hehehe... Teruk jugak lor, sebab motor yg aku bwk 2 sempat terbalik & himpap aku.. Aku xdpt p kerja, & xtau jugak mcm mn nak inform dia. Dia yg aku maksudkan ialah Lucas Kong, supervisor aku... Hehehehe....


Lepas p klinik berdekatan, dapat lah jugak 3 jahitan dkt kaki kanan & kuku kaki yg hancur kena cabut & buang... Sedih, tapi bkn pasal kuku kaki & jahitan tu. Sedih sebab aku dah rosakkan sebijik motor kwn aku yang aku pinjam untk p kerja.. Maaf yerk Nuex... Hehehe... So, birthday aku dapat cuti dari MC dgn hadiah berdarah... Settel dgn cuci luka & jahitan dikaki, aku dapat MC untk 11hb & 12hb.. Masuk 13hb aku gigih & semangat p kerja... Semua org (Bos, Lady Bos, Lucas, Staff) terkejut tgk aku kerja dtg dalam keadaan mcm 2... Hehehe... Termsk customer sndiri... Jalan berjengket-jengket angkat printer, smpi customer sndiri nak tlng angkt... Mmg sweet memori bg aku... Jadi, aku x rasa sia-sia kerja...

Masa tgu bos datang bawak kunci buka kedai..

Best memori:
Kiri: U'are, Nana, Chap, Aku, Ekhwan Naqiuddin, Joel, Awin, Epul, Angah
Depan: Mr. David Lee, Amy Kechik, Vivian Saw

Shah dalam keadaan demam masa buat IT Fair dkt dewan Annex UiTM
Shah Alam

Hehehe... Wan Metro yang tgh buat-buat rajin masa nak snap pic.
Sekarang kerja sbg photoshot dkt NSTP

Bunga ITGS:
Nana ( rebutan jejaka x kira staff @ costumer) & U'are (ganas tapi baik)

The Best Lawaking ITGS:
Jabbar & Me

Paan, Aku & Idah ( Bunga baru ITGS)

Saufi, Aku, Idah & U'are


Itu antara sedikit cerita & memori masa aku mula kerja... Smpi lah aku naik dari satu level ke satu level yang lain.. Aku belajar dari masa untuk menambah pengalaman.. Huhuhu... Smpi ke hari nie, dah msk tahun ke-3 aku kerja dgn company nie... Staff sentiasa bertukar, ada yang keluar pasti ada yang pengganti... Tak kira masanya lama @ baru... Mcm2 lah memori yang kita org bina ms bekerja..

Maaf kepada staff yg xda gambar dalam nie... Huhuhu... Banyak gambar yg dah hilang sama ada punca tukar handphone, delete sb virus, format or macam-macam lagi alasan.. Hehehe... Sini aku senaraikan antara nama staff yang aku msh blh ingat:

Dalam Kenangan:
Majihi, Dodo, Rois, Eno, Hafiz, Mamat, Riez, Adip, Wan Acap, Ijax, Aiman Haris, Mohd Hazrin, Acik, Lucas Kong, Mr.Fu, Syafiq, Mohd Aliff, Jalal & Mizan

Still Bekerja:
Faizol, Harith, Syamil, Shamim, Izuwandy & Faizal

Dalam Latihan Praktikal:
Boy & Zaimy

My Backup Staff:
Wan Cydal & Arejik

Hehehe.... Masuk jugak housemate aku jadi backup staff.. Ok lah. Atas 2 semua antara yang aku blh senaraikan.. Maaf Klu ada staff yang aku terlupa namanya.
Thanks to you all... Amat-amat dihargai.

No comments:

Post a Comment