Tuesday, June 29, 2010

Hehehehe.....

Sori pada rakan-rakan semua.... Mst pelik kn, ada ker title aku gelak jerk.... Hehehe... Klu perasan, dalam blog aku nie stp kali post mst x tinggal gelak aku 2.... Tak kira lah " hehehehe...", "huhuhuhu....", " hahahaha...." atau pon "keh... Kehhh.. KeHhhh....". Bukan dalam blog jerk... Pada rakan2 aku pon, klu perasan & biasa serta knl diri aku mst dia akan nampak 2 semua dalam msj dia org.. Hahaha.... Aku xtau nak cakap mcm mn, cuma apa yg aku blh cakap. Aku suka happy sebenarnya, sangat suka. Walaupon perwatakan ku serius & buat org lain rasa was-was nak tegur... tapi aku suka senyum dalam hati... Ada lg 1 kebenaran lain sebenarnya. Sebenarnya aku nie x pandai buat mcm mn yg org cakap senyuman yg manis.... Jadi aku luah kan dalam bentuk tulisan @ mesej. Jadi biar lah mcm mn org yg menerima 2 gambar kan.... Dan kemungkinan dari sebab e2 jugak, aku lbh pandai @ petah bermesej dari berkata-kata dari mulut... Hahahaha.....

No comments:

Post a Comment