Monday, June 21, 2010

Father Day


20hb Jun, sambutan hari bapa yg dianggap secara rasmi oleh dunia termasuk rakyat malaysia.. Huhuhu.... Xtau dah terlambat atau pon belum... Tp aku nak sambut Hari Bapa tiap2 hari.. Sb aku syng ayah aku... Kerana dia jugak aku blh hidup dekat dunia nie...

Ayah.... Dkt cnie, anak ayah nak mengucapkan Selamat Hari Bapa Sempena 20hb Jun yang dah lepas semalam. Buat pengetahuan ayah, anak ayah nie sentiasa syg & bersyukur dapat seorang ayah yang sentiasa peka dgn anak2 nya.. Dapat berbincang ketika ada masalah, kuat berusaha ketika anak mu ini perlukan sesuatu.. Wlpn hidup klrga kita x sesenang org yg kaya.. Anak ayah nie rs bersyukur & bangga melihat ketekunan ayah yg x pernah membiarkan anak2 & keluarga kelaparan.. Cuba menyelami hati anak2, dan cuba beri yg sebaiknya termasuk ilmu & pengalaman..

Anak ayah disini sentiasa merindui mu... Merindui memori kecil, mcm jadi org yg bertanggung jawab & mcm mn nak menghargai duit.. Semua yg ayah ajar & didik anak ayah nie, akan ku sampaikan pada waris2 ayah yg baru klu ada rezekinya nnt... Semoga ayah yg menjadi role model anak mu sendiri ini, akan berubah diri menjadi role model kepada cucu2 ayah pula nnt.. Saya sayang ayah... Terima kasih ayah... Jasa mu sentiasa dalam memori ku & memori ku akan ku sematkan dalam Hati ku selamanya...

Terima Kasih buat,
Mohd Salleh B. Saluki @ Samsuri

2 comments: