Thursday, June 24, 2010

OOOoo... Baru 11.44

Hehehe.... Hari ini dalam sejarah hidup aku... Ini adalah kisah yg x pernah terjadi lagi sblm2 nie... Lepas terlena n terlelap macam org mati semalam, aku bangun dengan rasa x bersalah & tengok jam kt handphone kesayangan aku... Oooo... Baru 11.44pg... Dengan perasaan x sedarkan diri aku masih tenang n p hntr msj dkt org tersayang aku... " Gud morning sayang..". Pas hantar jerk, otak lagging sekejap... Tgk balik jam... OMG... 11.48pg... Aku dah terlajak tdo lor.... Dgn cpt aku hantar msj dgn syg aku.. "Dd nak p mandi dulu, dah terlajak tdo". Langkah ke-2, hantar msj dkt Lady Bos, " V, i msk sblm pkl 12.30... " Hehehe.... Sori yerk V... I dah byr balik dgn belanja DOMINO.. Hope cukup...Tp, yang bestnya hari nie br aku rasa mcm mn TiDO MATi yang org cakap kan 2... Tapi mmg nikmat rasa nya... Sejarah baru dah tercoret lagi dalam diari hidup aku... Hahahaha.....

4 comments:

  1. hahahah..
    gud morning sayang ekk???
    mcm thu je ni... =)

    ReplyDelete
  2. Hahahaha.... Kantoi aku... Dah lah slh hantar... Sori deh.. Tgh malu lg nie...

    ReplyDelete
  3. Yalah.... Mana x malu nya... Salah hantar... Malu aku dgn org 2.... Malu2... Hahahaha.....

    ReplyDelete