Friday, June 25, 2010

Maafkan AKU....

Rasa bersalahnya aku hari nie.... Kesnya simple & ringkas.... Aku terlepas geram & tertinggikan suara pada dia... Huhuhu.... Sori Vivian Saw selaku Lady Bos kedai aku.... Ceritanya, aku nie senang sngt serabut klu Vendor hantar barang banyak-banyak... Serentak dgn Vendor lain plk 2.... Nak plk cstmr serbu secara serentak & barang x tersusun... Dapat plk soalan yang bukan2 & x msk akal.... Lagi panas & serabut kepala aku. Kesnya timbul bila nak hantar printer yang nak buat service & dah disahkan oleh pakar (pakar 2 aku lah... Heheheh...) untk dihantar... Degan hati yang x senang, dia( Lady Bos) datang dgn suara yg aku rasa dia dalam kaeadaan marah jugak kot. P cakap depan cstmr yg ramai mcm kita org nie xtau buat kerja.. Tiba-tiba aku bersuara dgn suara lg tinggi dari dia... Hehehe... Semua staff tergamam & senyap jerk tgk aku. Mgkn dia pon panas hati, tinggal kan terus ke tempat laptop... Dengan rasa bersalah & panas hati lagi.. Aku sambung membebel sambil didengar oleh staff aku... Hehehe..... Maaf yg tersangt2 dgt Lady Bos, xdpt control sngt2... Nak mintak maaf plk dekat staff2 aku yang mmg aku anggp kwn2 aku kerana terpaksa dengar aku membebel lepas 2...... Sori deh... Lagi 1 maaf dkt Arejik, sb selama nie dia yg selalu hidu aku ada problem.... Dgn dia mmg aku x blh sorok muka masalah aku ( aku mmg  x pandai sorok pon)... Wlpn aku x rajin ceritakan semua problem, tp dia ttp rajin tenangkan aku.. dah jadi macam pakar therapy plk... Hehehe.... Thanks Arejik... Jasa & uasaha mu akan trs ku kenang... Tapi, kes petang tadi mmg aku nak mintk maaf pada semua yg terlibat.... SORRIIIIIIII SANGAT.........

P/s: Tapi, apa-apa pon kesian dgn Kechik sb kena TEPEK 3 kali... Sian ko Chik... tapi terima jer lah yerk.... Hehehe....

6 comments:

  1. adui...pandai membara juga pula ko ni ya..hahahah

    ReplyDelete
  2. My Friends.... Klu membebel panjang lagi aku panadai... Tgl sanggup atau x jerk.... Hehehe...

    ReplyDelete
  3. luahan nati seorg DEAN...
    haha...dean,maaf mu d'trima,,dh byse dgr dean m'bebel...xckup satu hri rseny...:-P

    ReplyDelete
  4. Hehehe..... Nasib baik bunga hati aku faham...

    ReplyDelete
  5. bunga hati???
    cam pelik jerk...:-P

    ReplyDelete
  6. Hehehe.... Jgn marah deh... Nnt cepat tua... Haha... :P

    ReplyDelete