Monday, June 21, 2010

**Soul Of Capricorn**


Capricorn ( 26Dec - 19Jan ): Bintang zodiak berlambang kambing hutan.. Dikatakan mempunyai sifat yg kuat berusaha, tabah, bertanggung jawab, seorang yang cermat, setia , teliti, kreatif serta agresif. Selain itu, Capricorn jugak mempunyai sifat yang senang ragu-ragu, terlampau merendah diri, pemalu , kuat memendam perasaan & kurang pandai bergaul.

Hehehe.... Itu pengenalan pada Capricorn Si Kambing Hutan... Bagi aku, sifat negative Capricorn itu adalah biasa bagi semua kehidupan... Sebab, kita semua makhluk tuhan & tak ada yg sempurna. Terpulang pada diri macam mn kita nak membaiki kelemahan diri. Klu orang cakap sukar, perkara 2 mmg biasa. Xda benda yang secara mudah kita blh dapat tanpa usaha. Lagi 1, bukan takdir yg kita perlu letakkan dekat tangga pertama carta berbandingkan usaha....

Soul Of Capricorn melambang kan sifat & jati diri dalam diri aku... Aku suka sifat dia wlpn ramalan ini bukan tepat 100%. Tapi aku percaya, kerana ramalan ini dibuat atas kajian secara berterusan & secara rawak dalam 1 kelompok yg berbeza2. Tapi, jangan jadikan dia sebagai asa & teras. Tapi sebagai nilai positif pada diri... Jadi, Capricorn adalah jiwa aku... Sebab 2 aku terbitkan blog atas nama "Soul Of Capricorn".

1 comment: